12 citácií od Guya Kawasakiho, ktorými dobil svet

Guy Kawasaki je môj obľúbený marketér a mám od neho naštudovaných viacero kníh. Sú veci, na ktoré sa nezabúda a ktoré človeku zarezonujú, keď napríklad robí nejaké rozhodnutia v biznise a nevie sa pohnúť ďalej.

#1
“Focus on making Meaning, not Money” – Sústreďte sa na budovanie významu, nie na výrobu peňazí.

( quotesgram.com )

#2
“To me, you are are always trying to engage and provide value on social media.. so that one day when you need the platform to promote a book or company or a product, the platform is there”. –  Vždy sa snažíte, aby vaše príspevky zaujali a tiež sa snažíte podať cez sociálne médiá hodnotu. Takže ak budete potrebovať napríklad reklamu pre spoločnosť, produkt alebo predávať knihu, platforma tu vždy je.

www.plusyourbusiness.com )

#3
“World belongs to those, who desire the change the world”. – Svet patrí všetkým, ktorí majú túžbu ho zmeniť.

( motivateme.in )

#4
“If you have to put someone to pedestal, put Teachers. They are Society’s heroes. – Ak by sme niekoho mali dať na piedestál, budú to učitelia, oni sú hrdinovia spoločnosti.

( motivateme.in )

#5
“A good idea is about ten percent and implementation and hard work, and luck is 90 %.” – Dobrá idea tvorí okolo 10 %, ďalej je potrebná implementácia a ťažká práca a šťastie činí 90 %.

( motivateme.in )

#6
“When you enchant people, your goal is not to make money from them or to get them to do what you want, but to fill them with great delight.” – Keď očaríte ľudí, váš cieľ nie je mať z nich peniaze, ale mali by ste ich naplniť niečím veľkolepým”.

mediashower.com )

#7
“Simple and to the point is always the best way to get your point across.” – Jednoduchosť a priamo k veci je najlepšou cestou, ako ísť vpred”.

www.azquotes.com )

#8
“Great Companies start because the founders want to change the world, not make a fast buck.” – Naozaj veľké spoločnosti začínajú, pretože ich zakladatelia chcú zmeniť svet, nie spraviť niečo narýchlo.

quotesgram.com )

#9
“Jewelry business is a very very tough business – tougher then the computer business. You truly have to understand how to take care of your customers. – Guy Kawasaki. “Biznis so šperkami je naozaj ťažkým biznisom. Musíte naozaj porozumieť tomu, ako sa starať o svojich zákazníkov.”

( statusmind.com )

#10
“.. selling the dream”. – “.. predávať sny”.

good-advertising-blog-place-for-good-marketing-startups-blog.jpg

#11
“a 50-year-old company can innovate as well as two.. guys / gals in garage”. – 50 ročná spoločnosť inovuje asi tak.. ako dvaja chlapci / dievčatá v garáži.

( statusMind.com )

#12
“95 % of presentations suck”. – 95 % prezentácií nebude úspešných.

newsalespresentation.com )


Kto je Guy Kawasaki? G. Kawasaki je japonec amerického pôvodu, narodený v Honolulu. Pracoval pre Apple a špecializuje sa na Social Media marketing. Teraz pracuje pre značku Canva. Je majstrom pre sociálne média a nasleduje ho viac ako 5 miliónov používateľov. My sme sa na prácu a idei G. Kawasakiho pozreli v rámci nášho prázdninového špeciálu “Good advertising Blogu”.  Verím, že reklama je len prostriedkom, ako podať  idei ďalej a spraviť ich žiariace. Verím, že dobrá reklama posunie dopredu to, čo je skutočne dobré.

Kreatívna autorka a podnikateľka: Guothova – autorka “Good advertising Blog-u a obdivovateľka cesty G. Kawasakiho v marketingu”. about.me/janaguothova

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s