Keď sa práca stáva poslaním.. a robí sa s nadšením

Takýto pocit som mala pri každej spolupráci so svojimi klientmi. Som veľmi šťastná, že ľudia, ktorí si vybrali pre partnerstvo mňa a moju spoločnosť ocenili môj prístup a štýl práce a mohlo vzniknúť veľa zaujímavých projektov.

galileo-power-plate-ilustracia-guothova.jpgilustracia-dievcata-vofitku-autorka-guothova-illustration-creator-author.jpg

Každú jednu spoluprácu, ktorá ma posúvala ďalej si nesmierne vážim. Doteraz som pracovala totiž vždy s ľuďmi, ktorých človek nestretáva na každom rohu a ich “sny” sa stali aj časťou mojich snov, aspoň vo výtvarnom poňatí. Asi mám šťatie na ľudí, ale väčšinou vždy keď som potrebovala preklenúť obdobie “neistoty” v mojom podnikateľskom živote, vždy prišli zaujímavé spolupráce a ľudia, ktorí mi dali priestor a ktorí samozrejme chápali, že dobrá práca sa nerobí zo dňa na deň a z hodiny na hodinu.  🙂 Veľké ďakujem!

Takýmto príkladom je aj Corinna, s ktorou som realizovala projekt pre ženské fitness centrum “Power Place”.

jana-guothova-illustrator-portfolio-powerplate-cooperation.jpg

This is Original authors Illustration. Respect Copyright violation. This girls characters are original hand drawings illustrations by Slovakia / Czech based Artist Jana Guothova. Copyright: 2016.

Jana Guothova – Company CEO

illustrator, portfolio, artist, characters, jana guothova, creative, artist, illustration, client artwork, presentation, pr, building brand

 

 

Leave a Reply

