Etický kódex reklamy? Niečo, čo je dnes tabu

Dnes nehovorím o tom, ako médiá a reklama napríklad využívajú silu negativity. Skôr by som rada poukázala na fakt, že aj zachádzanie do týchto tém môže byť naozaj decentné a milou formou a taktiež citlivé. O škodlivosti reklamy, hlavne pre detského diváka, násťročných by sa dalo polemizovať naozaj dlho.

Aj reklama, ktorá pracuje s emóciami môže byť podľa mňa etická. Hranice medzi jej prekročením.. sú naozaj na hrane. Ak chceme lepší svet, začnime práve reklamou. Všetci ľudia na zemi si zaslúžia žiť lepší život.. a reklama by nás mala posúvať, pokiaľ v nej využijeme podprahové veci naozaj tým správnym smerom.

Dlhodobé budovanie značky totiž stojí na čestnosti, dôvere a spolupráci zákazníka a médií, či pozrime sa na to z druhej strany – podnikateľa a poskytovateľa služby.

S pozdravom,
Janka – za Good Advertising Blog

Good Advertising Blog je.. Blog o kreatívnej reklame. Píšeme z praxe. Analyzujeme marketingové riešenia, ktoré fungujú dlhodobo. Správne nastavená mediálna a marketingová stratégia je zárukou, že sa vaša “značka” nepotopí ako loď, ktorá sa vydala nesprávnym smerom. Za budovaním značky a dôvery je totiž dlhodobá práca. Nič sa nedeje len tak náhodne, chce to totiž vykročiť.. správnym reklamným smerom.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s