Mileniálny segment: Ktože je to ten Mileniál?

Mileniálny segment ešte na Slovensku až tak nevyužívame, ale ide o najnovší typ marketingových riešení, ktorý sa používa hlavne v západnom svete. Na Slovensku sa ako marketingové prístupy volia ešte stále tie klasické. “Veď čo by na všetko povedali naše babičky.. A tak sa objavuje v slovenskej reklame z väčšej časti tradícia”. Šetríme riešenia.. a to nedovoľuje reklamným tvorcom až tak využívať mileniálny segment.

Kde – tu sa na Slovensku však predsa len nejaký mileniál objaví. Ide skôr o progresívne riešenie, ktoré by som ešte pre túto krajinu nejako veľmi v marketingu v zásade ešte neriešila. Ľudia sa boja veľkých zmien.. hlavne v čase nestabilnej ekonomiky – tak ich “nedorazme” tým, že existujú mileniáli. Možno by to bolo rovnako veľké prekvapenie, ako Pokémoni. 🙂 Marketing “millennial generation” tu budeme mať ako mainstream s posunom oproti západnému trhu podľa môjho skromného odhadu.. tak do 2 – 3 rokov.”

Tento článok je písaný s odľahčením a dúfam že to tak aj čitateľ Blogu zoberie. Good Advertising Blog 2016. Toto leto sme riešili či blogovať, alebo neblogovať. Hádajte, kde to nakoniec všetko skončilo. Dnešný večer: perom Guothovej. Nabudúce si povieme kto to je mainstream, čítaj “meinstrím”.

marketing, mileniáli, marketingové novinky, mileniálny segment, slovensko, manažment, blogujeme o mileniáloch, kto je mileniál indície ako zistiť, počet mileniálov

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s