Reklama citlivá k deťom? Toto nie je vtip. Ako držať líniu ( nie tú, ako figúra )

Veľa spoločností rieši tému reklama verzus deti, kedy zadávateľ reklamy by chcel ihneď riešenie, ktoré fungovať bude..

Podľa mňa svet je z reklamy unavený. Treba nájsť originálne riešenia, ktoré budú pre deti ťahákom a nebudú ich nudiť a unavovať. Image spoločnosti sa buduje dlhodobo a podľa mňa rýchle riešenia fungujú len v máloktorej oblasti. Povedzme si viac o línii, príbehu.. storke ( ak vás pri titulke napadla štíhla línia, tak vás to napadlo nesprávne 🙂

Omnoho lepšou stratégiou v oblasti Public Relations a komunikácie je dodržiavanie jednotnej línie.. kde budujeme dlhodobý image spoločnosti. Úspešnosť nie je, ako to bude fungovať prvý rok. Aj keď úspešnosť projektov je determinovaná z časového hľadiska práve tým, ako to bude ten prvý rok vo firme vyzerať. Či to jednoducho vzdáte, alebo máte silu ísť ďalej. Úspech akéhokoľvek projektu.. tkvie v tom, ako to “dáte” z dlhodobého hľadiska. Aj vaša konkurencia totiž bude mať svoju stratégiu. V oblasti komunikácie je dôležité sledovať aj konkurenčné praktiky a vedieť sa učiť aj z prehratých súbojov.

Moja klientka Kavita Channe je napríklad dlhodobou hviezdou na poli svojej domovskej TV. Kavita je hviezdou ktorá je nielen profesionálka vo svojej oblasti ale má i úžasne prepracovanú komunikačnú stratégiu a podnikateľský talent. Ak by Kavita robila komunikačné chyby.. a používala nevhodne zvolený dizajn, fotografiu či prezentáciu v štýle “jej spoluhráčok”, určite by teraz nebola na mediálnom výslní. Spolupráca so značkami ju vyniesla tam, kam potrebuje – na moderátorské nebo. S Kavitou sme vyvíjali jej produkt.. pre značku DiDikiny ( Dream it. Do it. ) Ešte že.. nefunguje štátna regulácia “reklamy” aj na internete, inak by sme tento “plagát” určite museli ísť ohlásiť štátnej správe.

Dobrá reklama a reklamná kampaň musí prežiť nielen obdobie vstupu produktu na trh, to je najmenej. Oveľa dôležitejšie je riešiť obdobie mediálnych výkyvov, kedy nadšenie z produktu opadne, kedy neinovujete. Vedieť zaujať dlhodobo je podľa mňa problém, vidíme to napríklad aj u slovenských politikov. Určite aj viacerí z nich by potrebovali dobrého komunikačného poradcu, ktorý sa na veci pozrie s nadhľadom.

Ďalší moj tip na chlapca, ktorému to v reklame z dlhodobého hľadiska fungovať bude je Alex Kip. Alex myslím na Slovensku ešte známy nie je. Zoznámila som sa s ním nedávno a jeho denná dávka kreativity je brilantná. Kampaň nesie v sebe hlbokú myšlienku a osobnú skúsenosť, ktorou si prešiel. Pre tých, ktorí Alexa nepoznajú – prešiel obdobím ťažkého ochorenia a dokonca mal našľapnuté na hereckú kariéru.. potom prišiel zlom. Alex je dnes šťastným chlapcom a je na ceste osloviť mladú generáciu. Tému choroby však podáva citlivo a hoci ho osud skúšal, teraz chce všetkým ukázať, že nič nie je nemožné. Ľudia, ktorí zmenia svet majú jedno spoločné – hľadajú svoju vlastnú cestu.

Spoza dizajnérskych dverí / ako sa pracovalo pre K. Channe. Good Advertising Blog – miesto bez “hejtov”, miesto dobrej reklamy. Kto sme? Janka vyštudovala oblasť masmédií v Trnave a je za viacerými kreatívnymi projektami. Pohybuje sa v oblasti médií a reklamného priemyslu. Spolupracujeme s top umelcami z reklamného segmentu. Predostierame vám len originálne riešenia, vytvorené našou hlavou, kde máte 100 % poctivú záruku originálnosti reklamnej kampane. Zosúlaďujeme komunikáciu značky s celkovou komunikačnou stratégiou klienta, na veci sa pozeráme s nadhľadom a každého klienta beriem ako výzvu. Za našimi riešeniami si stojíme.

Pre Kavitu sme vyvíjali napríklad toto riešenie pre Produktový Dizajn.

kavita-channe-didikini-slimmingpowder-healthbrand

advertising
branding
project management
reklamný blog
originalita
kreslíme si
dizajn
reklamná analýza
reklama je veda
stratégia

Tento Blog nepíšem ako človek z Reklamy. Píšem ho predovšetkým ako človek. – Janka

Good Advertising Blog 2016. We are writing about media, communication and people in media. This article was written in Slovakia language.. but just translate it! In Soul we love advertising. But.. what means really Good Advertising?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s