Ale my nepredávame produkt.. tvoríme reflexiu krásy, ktorú predáme

Tvoríme si prítomnosť, budúcnosť.. a tvoríme si aj reflexiu, ktorú chceme vlastniť. Ilúzia.. pracuje tak vo filmovej sfére ako aj divadelnej, produktovej nevynímajúc. Kupujete si predsa pocit z predstavenia, úsmev herečky a.. nezabudnuteľnú atmosféru. Po marketingovej stránke chceme jej pohyb rukou, nežný dotyk, padnutie šiat, vejúce vlasy, žiaru klenotu jej dekoltu.. emócie ktoré pracujú.

Podprahové stimuly, pocit zadosťučinenia.. či zvláštne sekundy temna.

V rámci mojej školskej práce som analyzovala reklamné kampane, ktoré analyzovali ženské koncepty “Červených čiapočiek” v divadelnej a reklamnej sfére. Keď som si viaceré koncepty pozerala.. našla som spoločné črty ako sa jednotlivé riešenia rôznych tvorcov prelínajú..

Ďakujem mojim čitateľom! Priebežne Blog sledujem a vaše reakcie a viac ako 10 prečítaných článkov niektorých čitateľov ma presviedčajú o tom, že píšem správnym smerom. 200 Postov a ideme ďalej. Blogujeme o reklame: Leto 2016. Slovenský Blog.

Môžeme rozdávať len to, čo sme prijali..”Isabel Allende ( citát pre Blog som si požičala z Blogu Christiána Mihaia a takto vyzerá v slovenskom znení.. / My Greetings belongs to Cristian this Evening for nice work )

I am original from Slovakia and believe my Blog will make more positive Image for my Country and ALL hard work behind this Blog too.

GOOD ADVERTISING BLOG – Skutočne poctivo napísaný Blog. Skutočne vlastné myšlienky, pocity, hodnotenia.. energia, ktorá ma drží pri písaní celý tento mesiac. Budeme kooperovať? Máte u nás možnosť sa odpromovať. about.me/janaguothova

inšpirácia
umelecký
reklamný
blog

Leave a Reply

