Z môjho retro archívu: spať v roku 2007 a staré movie postery

Rok 2007 – dnes by som veľa detailov na týchto dizajnoch vyladila, ale bol to predsa.. rok 2007. 

1 rok.. s peknými prázdninami v Trnave, keď som sa venovala hlavne rastrovej grafike a na ilustrácie, ktoré som dopracovala do portfólia dnešnej podoby som musela skrátka preladiť celý štýl a to niekoľko krát. Mám pocit, že to bol rok, kedy sme na Univerzite v Trnave vyhrali 2. cenu za celouniverzitný web a to ma upevňovalo v presvedčení ísť vpred a venovať sa umeleckej činnosti. Za adaptáciu Lost Time mám aj “slovak daily deviation”, lebo si to vtedy niekto zo Slovenska všimol no a “moja mama ma možno zabije..” ale prvý krát zverejňujem, že som autorkou fotomanipulácií na hororový štýl. Na niečom sa to človek musí učiť robiť.

theatre_of_two_faces_by_lordalea.jpg
faceless_by_lordalea.jpg
access_to_my_soul_by_lordalea.jpglost_time_by_lordalea.jpg

Na referenčné obrázky z týchto artov sa mi stratili zdroje, keďže som sa viackrát sťahovala, takže ak sa dopracujem k ich majiteľom, budem veľmi rada. Taktiež sa v tých časoch nedalo čakať, že internet sa dostane do dnešného štádia a každý všetko bude vidieť a vedieť takže to už rovno publikujem aj na tento blog. zdroj: deviantart

Pekný deň od Janky

movie
posters
deviantart
portfólio a staré grafiky
sa tvorí v žiline
slovakia darkart
underground style
slovakia old heritage

 

Leave a Reply

