Budúcnosť sa skrýva v dôvere

Marketingové novinky: Veľa spoločností ide na trh metódou my sme najlacnejší.. Ale kde sa podela kvalita služieb? Ako za nízku cenu možno robiť kvalitné veci? To skrátka dohromady nejde. Keď chcete byť kvalitní, vaša cena nebude najnižšia. Kvalitný biznis chce kvalitných ľudí a veľa času na jeho realizáciu, vývoj produktov a ďalšie vzdelávanie.

Spotrebitelia budú spolupracovať so značkami, ktoré budú kvalitné, vážia si totiž svoj čas. Značka by mala spotrebiteľovi priniesť vyššiu kvalitu. Značka.. to je niečo, čo spotrebiteľovi garantuje príjemné zážitky či kvalitne spotrebovaný čas. Súčasný trend smeruje skôr k tomu, že spotrebiteľov už neláka dať peniaze za najlacnejšie výrobky, ktoré im ničia zdravie, či poskytujú nekvalitné a umelé materiály či.. vyberte si sami.

“Budúcnosť sa skrýva v značkách, ktoré budú pre zákazníka skutočným prínosom, v značkách ktoré bude spotrebiteľ milovať.”

Autorka píše pre Good Advertising Blog. Je marketingovou špecialistkou pre online, autorkou Startupov a v súčasnosti sa zaoberá viac fashion segmentom. Potrebujete kvalitnú expertku?

marketing
inovácie
public relations
advertising
blog
biznis
plánovanie
eko marketing

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s