Na čo myslí dobrý podnikateľ

Podnikateľ je možno povolanie snov, avšak kým človek nevie, čo všetko to obnáša. Mladí podnikatelia rýchlo precitnú, keď sú hodení do reality, čo všetko majú spĺňať a čo všetko sa od nich vyžaduje.

Ako si vybudovať “povolanie snov”?

Ak vieme, čím chceme byť – ide všetko ľahšie. Ale čo ak nevieme, kým alebo čím sa chceme stať? Vtedy si to môžeme predstaviť. Každý máme v sebe niečo, k čomu vnútorne inklinujeme a čo nás posilňuje a robí nám radosť. Ak tú cestu podporíme tým, že sa snažíme a učíme sa nové veci – je to určite tá správna cesta. Ako môžeme vedieť.. keď sme sa ešte ani neodvážili spraviť prvý krok? Podobne je to aj v marketingovej oblasti, ktorej sa venujem už viac ako 13 rokov, ak zahrniem aj časy štúdia na Fakulte masmediálnej komunikácie v Trnave.

Ako neskolabovať?

Dobrý podnikateľ je ten, ktorý neodpadne pri riešení problémov. Problémov sa netreba báť. Osobne ich vnímam tak, že sú tu na to aby nás niekde posunuli a tak sa minimálne na problém pozerajme tak, že keď nájdeme jeho riešenie, uľahčí nám, či iným ľuďom život. Čím viac problémov človek vyrieši, stáva sa immúnejší a zocelenejší a tak ďalší problém vyrieši už podstatne ľahšie.

Ako riešiť problémy?

Jediným riešením problémov je získať nad nimi moc. Ak sa problémy nedajú vyriešiť teraz, odložme ich nabudúce. Porozmýšľajme nad tým, čo by sme mohli riešiť teraz, čo sa dá vyriešiť o 2 týždne, 2 mesiace – a niektoré  sa jednoducho nedajú vyriešiť nikdy 🙂

Motivačné citáty vám to nepovedia..

Nenájdete to ani v učebniciach ekonómie, nepovedia vám to ani motivačné citáty. Na to, aby ste niečo robili dobre potrebujete totiž 1 osobu a tou ste práve vy. Niekedy je dobré, keď sa niekým inšpirujeme, alebo použijeme trik, ktorý sme niekde videli. Ale čo vyhovuje jednému, to nemusí vyhovovať vám. Každý človek je jedinečný a je dobré, ak si sami vytvoríte aj vlastné riešenia.

Dnes blogujeme pri zelenej káve a všetkých vás pozývame aj na connect s nami. Janka – Pink Dragonfly : nová internetová marketingová agentúra. Copyright 2016 guothova. Za projektové foto ďakujeme unsplashu.

Čomu sa venujeme?
—————–
riešenia pre marketingovú oblasť
marketingové poradenstvo, kreatíva a marketingová stratégia značky / dlhodobá a krátkodobá
marketing na zahraničných trhoch
marketing sociálnych médií / multi kanálový marketing
vizuálne riešenia pre marketing a eshopy
elektronické obchodovanie
edukačné projekty

branding
kreatívny copywriting
marketing produktov
inovácie
fashion
seo

Copyright : 2016 / jana guothova – linkedin, fb

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s