Čo má spoločné filozofia s reklamou?

Dnes si napíšeme niečo o reklame : Reklama je oblasťou, o ktorej už bolo povedané viac ako dosť. Reklama je veľmi ľahko prelínateľná aj s inými oblasťami od módy, psychológiu či filozofiu. Čo majú tieto odvetvia spoločné s reklamnou branžou?

Ja vnímam reklamu ako určitú formu rebélie. Máte nápady, energiu, ideály a ste ochotní kráčať na dlhé trate? S najväčšou pravdepodobnosťou sa hodíte do reklamy. Reklama je oblasť, v ktorej objavujete neobjavené. Filozofiou dobrej reklamy je pravdepodobnosť.

Aká je pravdepodobnosť, že si niekto kúpi váš produkt medzi tisícmi či desaťtisícmi podobných produktov? Aké mu dáte charakteristiky, aby vyčnieval, bol originálny a aby ho váš klient docenil kúpou? Reklamná oblasť je niečo, kde je možné sa rýchlo stratiť.. aby ste našli nové riešenia. Hodiny štúdií, prípravy kampane, jej realizácia a nové nápady môžu dopadnúť aj neefektívne, ak nepoznáte dobre vašu cieľovú skupinu, jej trávenie voľného času, návyky či zmýšľanie. Dobrá reklama potrebuje súhru všetkých faktorov, aby sa pretavila tam, kam ju chceme dostať – medzi ľudí.

Píše : guothova. Za fotografiu ďakujeme : Markusovi Spiske

Good Advertising Blog. 2016

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s