Farby robia ženu.. inou a brilantnejšou ženou

Nový “kúsok zdrapu” zo ženského blogu: Ženská téma mi je v tvorbe veľmi blízka a sprevádza ma už od vysokej školy. Mojou nosnou témou štúdia v 5. ročníku bola Žena v umení a reklame a odvtedy sa k nej veľmi rada vraciam.

Ženu ako umeleckú tému som už zúžitkovala nespočetne veľa krát. Hoci v rámci ilustračnej oblasti som sa snažila o čo najvernejšiu reflexiu ženy v podobe múzy – femme fatale, odkedy som sa začala venovať móde, žena dostala v mojej tvorbe nový zmysel. Rada ju spájam s farbami a sledujem, ktorej žene sa hodí aká farebná kombinácia.

download.jpg

Pokým niektorej pristanú soft tóny, inej sa hodia kombinácie v odtieňoch ruží, či farby kovu. Niekedy sa snažím spájať farebné tóny a ich komplementy a výsledok je prekvapivý aj pre mňa samotnú.

Ak hľadáte kvalitu, poďte k nám a podporate náš Startup pre módu – garantujeme ti, že od nás sa rovnaká už nevrátiš. Milujeme networkovanie – connect! Linkedin : guothova

Good Advertising Blog : Tu sa na veci pozeráme inak. 2016.

Leave a Reply

