Načo sú nám Blogy? Prečo by experti mali písať

Keď som chcela začať písať toto edukačné mini-okienko, otvorila som si google, aby som sa ho spýtala “načo sú nám”..

A tak som sa dozvedela, načo sú nám:

– dve súťaže Miss ( blog branorac.sk )
– farári ( mojakomunita.sk )
– no a na niektorých blogoch riešia aj dilemu, načo sú nám dve vysoké školy ( pozdravujem ľudí s 2 a viac VŠ  :-)

Ja by som sa však dnes chcela zamyslieť nad tým, načo sú nám Blogy. Na Slovensku sa stretávam s tým, že tu bloguje minimálne expertov. Avšak, čo je nepochopiteľné všetci sa tvária ako experti na niečo. Blogy sú hlavne v zahraničí skvelý spôsob, ako získať kredibilitu, čítanosť a v neposlednom rade cez Blog určitým spôsobom formujete aj verejnú mienku, ktorá vám može byť ako firme či súkromnej osobe naklonená.

V mojej praxi sa často stretávam s výbornými a hodnotnými blogmi, ktoré majú vo veľkej väčšine niečo spoločné a to – že majú zahraničných autorov. Keď píšete firemný blog, viete ho využiť v komunikačnej oblasti napríklad aj na to, že viete cez Blog “zreparovať” verejnú mienku o spoločnosti či vysvetliť “prešľapy”, ktoré sa stali a reálne nahnevali zákazníka.

Hoci už aj tu na Slovensku sa s bloggermi pohli ľady, trh je stále malý  na to, aby sa tu rodila naozaj kvalita. Skôr ide o iniciatívu IT spoločností. Avšak, rada sa nechám prekvapiť kam budú slovenské blogy smerovať.

Guothova Janka / Good Advertising Blog. Copyright 2016

Leave a Reply

